cakebabe Çarşamba günü 6. Ay aşısını yaptırdık sadece sağ bacağı aşı yeri taş gibi içten hafif renk değişimi de var normal mi acaba hemşireye yazdım daha dönüş yapmadı bilgisi olan var mı
cakebabe Winghshell hemşireye mesaj atmıştım aradı şimdi ne alakaysa iyice panik oldum kolonyayı buzdolabına koy 10 15 kere sür dedi günde böyle bir şey yaptınız mı kendiliğinden mı geçti