Ozgemir05
Arkdaslar bebeğim cuma günü 1 aylık oluyor ve evime geçicem artık KayınValidem de kalıyordum sıkıştıkça bu aldıkça KayınValidene veriyordum çocuğu. Ama artık evime gitmeyi tercih ediyorum neyse. Oğlum sabah 6 dan 11 12 ye kadar huysuz yani uykuya dalamama ağlama sebeb siz yere gazı falan yok yani. Bir de akşam 6 dan 9 a kadar aynıyız lütfen evime geçicem bana bir yol gösterin bebeğim mamaya besleniyor sütüm çok az gelşyo sizce göğsümde vermeye mi çalışıyım (çok zor alıyo) yoksa sağarak mı veriyim sağarsam nbiberonla çok güzel yiyor ağlama krizlerine huysuzlukların da nasıl susturuyosunhz sizler nasıl yöntemler deniyorsunuz bana yapıp twcrune ettiğiniz şeyleri benımle paylaşırmısınıx