nlhm sevdiği şeyleri kendi yiyor ama sevmediklerini ben yediriyorum. Diyelim ki kahvaltıda omlet var peynir , pankek falan var. Pankek i alıp yer diğerlerine asla dokunmaz. Mecburen müdahil oluyorum. Asla kendi yemek istemiyor 3 yaş. Kreşte kendi yiyor ama yine öğretmen destekliyor. Çünkü keyfine kalırsa yemiyor.