Merhabalar bebeğim 50 günlük ve yaklaşık 2 haftadır şiddetli gaz sancısı var doktorumuz 10 günlükken bi gaz damlası yazdı ama faydasını görmedik bebeğim sürekli ıkınıyor . Her emzirmeden sonra mutlaka ağızdan gazını çıkarıyor ama yinede gaz sancısı çekiyor . Yüz üstü göğsüme yatırıp sırtını sıvazlıyorum güzel gaz da çıkarıyor ama gazı asla bitmiyor ☹️ Uyku desen yok sancıdan dolayı ne yapacağımı bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum 😔 Silikon uç ile emziriyorum göğüs ucum yok acaba o mu çok gaz yapıyor