ebruliss Kızlar 3 aylık kızım var emziriyorum diş ağrısı çektiğim için antibiyotik kullanmam gerekiyormuş agumentin kullan dediler bi sıkıntı olurmu yardımcı olurmusunuz
cerosk ebruliss hem hamileyken hemde emzirirken defalarca kullandım. Diş, sinüzit bunlar için. Hepsini de doktor yazdı.
_mom20 ebruliss diş Dr kullanman gerekiyorsa kadın doğum uzmanına sorar ona göre yazar ben kullandım 6 aylıkken bebeğim ama Dr onayıyla sor doktoruna ona göre kullan bence
mttbua Kullanamazsınız Kafanıza göre zaten antibiyotikte alamazsınız Doktorunuzla görüşün emzirdiğinizi söyleyin ona uygun daha oluru olan bir şey önerir belkide ama augmentın vermez direk süte geçiyor
ebruliss mttbua aradım kullanabilirsin dedi ayritten ebeyide aradım onada sordum az önce kullanilirsin dedi doktra sorup
demir2606 ebruliss onu bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem ama emzirenler için sadece augmentin antibiyotik veriliyor diye biliyorum
bendenbirtanedahayok ebruliss aynısını yaşadım bebeğim 5 aylıkken 10 gün içtim dişim iltihaplanmış mutlaka için bir zararı olmadı şükür, eğer içmezseniz kanınızdaki enfeksiyonun bebeğe geçmesi daha büyük ihtimal o yüzden aksatmayın🌸
ebruliss bendenbirtanedahayok içim rahatladı doktora soruyoruz evet ama burdaki kullanan kişilerin yorumunuda merak etmiştim