Geçmiş olsun,ben de uzun zamandır akgün sakızı kullanıyorum aktardan alabilrsiniz balgamlı öksürüğe çok iyi geliyor artık ilaçsız atlıyoruz çok şükür.Koyun yünü bulabilirseniz onla yoksa avuç genişliğinde pamukta işe yarar,2 yemek kaşığı akgünlüğü kullanmadığınız küçük derin tencereye (tava)alın üstüne pamuğu kapatın tütsülenicek ve içine hapsedicek dumanını,sonra çocuğunuzun göğsüne koyun.Balgamı atmak için öksürüğü yoğunlaşacaktır korkmayın inşallah siz de şifa bulursunuz