Angel00 2 yıl özele 2 yıl da devlete gitti kızım. Yani bu 4. Yılı anaokulu olarak. Şimdiki aklım olsa o kadar erken göndermezdim açıkçası. Sıkıldı artık çünkü. Gösterilen çoğu şeyi biliyor ve bunlar bebek şeyleri diyor basit geliyor çünkü. Bu yıl daha ilkokula hazırlık gibi olur diye düşünmüştüm ama pek öyle değil malesef. Çok erken göndermeyin bence🥰