Samyeli008 evet tarihi yukarda yalnış yazmışım kasım ayı doğumlu 🌸 teşekkür ederim , kesinlikle küçük yazdırmak veya sınıfındaki arkadaşlarından küçük olması taraftarı değilim bende sizin gibi düşünüyorum .. arkadaşımla konuşurken sınıfta küçük kalır zor olur dedi kızım için oda tam bilmiyor sanırım ayları o yüzden söyledi bana moralim de bozuldu açıkçası