Bebeğim 2.5 aylık çok huzursuz bi bebek gündüz uykusu hiç yok yarım saat uyusa seviniyorum gündüz uyanıkken sürekli kucak istiyor bazen onda bile sıkılıyor 2 dk bakmıyor koyduğum yerde etkinlik yaptırmak istiyorum oyun halısına koyuyorum bakmıyor bile ağlamaktan çok yoruldum gecede 11 de dalıyor ama uyuyana kadar ağlıyor bebeğim mutlu huzurlu olsun istiyorum artık sevemiyorum bile ilk bebeğim çok tecrübesizim o ağladıkça bende ağlıyorum 😞 geçeçek diyorlar geçermi gerçekten