Herkese merhaba nasıl anlatsam ne desem bilemiyorum gerçekten kısacası perşembe günü test yapmıştım silik çıkmıştı ve bugün kanamam oldu tekrar kimyasal gebelik geçirdim rabjimden gelen birsey başım gözüm üstüne ama çok yoruldum kızımdan önce 1 tane kızımdan sonra 3 tane daha 😟