Bebeğim 1 hafta sonra 6 aylık olacak ve yaklaşık bir aydır her sabah kalktığımda üstü sırılsıklam hep taşıyor,3 numara sleepy kullanıyordum 4e geçtim bez kocaman ama yok yine taşıyor, mesela bez doluyor arka tarafında hâlâ kuru yer de var ama yine taşıyor,bir de hep sol taraftan taşıyor sadece yani ben bebeğimin solundayim emzirirken hafif bana dönüyor sonra uykuda yine sırt üstü yatıyor,bu arada bez fayda etmeyince belki zıbın sıkıyor dedim onu da takmıyorum ama yok yine sızıyor ,gece bazen çok sık uyanıyor tamam o normal sızdı diyorum ama bazen az uyandığı oluyor onda bile sızıyor bunun nedeni nedir ne yapabilirim ,bilen? anlayan? yardımcı olabilir misiniz?