caniminikizleri Günaydın Günaydın nasılsınız kızlar aramızda spora giden varmı gıdıyorsanız nasıl gidiyor gelin sohbet edelim 😌
Kuzularinanasi caniminikizleri evde kendim yapiyorum cnm bisiklet ve kosu bandim var bi de titresim yapan bi alet almistim yeni onu kullanyrm.ayrica ip atliyorum
caniminikizleri annesinintatlisi çok iyi hareket etmek insanın vücuduna gelen en iyi şey bence bende spor salonuna gidiyorum😌
caniminikizleri Kayra_68_aksaray çok iyi aslında haftada 3 gün yapılması gerek bende spor merkezine gidiyorum 😌
caniminikizleri Kuzularinanasi ooo maşallah çok faydası var hele ki ip atlamanın bende spor merkezine gidiyorum peki diyet yapıyomusun
mirahmet caniminikizleri belim zaten ağrıyor öyle çok hareketli şeyler yapamıyorum diye uzanarak oda boş 🤣
Kuzularinanasi caniminikizleri yani diyet yapmiytm ama aksamlari abur cubur bisey yemiyrm ona dikkat edyrm sadece