Merhaba , kızım 7 aylık normalde hep hamak beşikte yattık daha doğrusu normalde kendi beşiğindeydi fakat kış gelince hamak beşiğe geçip oturma odasında yatmaya başladık ama artık uygun gelmiyor hamak beşik , nasıl birşey almalıyım sizin önerileriniz nedir yardımcı olursanız sevinirim , teşekkürler .