Bebeğim 16 aylık. 1 yaşına kadar kesintisiz uyuyordu hatta o kadar çok uyuyordu ki doktora götürmüştük bi sorun mu var diye😂😂 yürümeye başladı yaşına girdiği gün. O gün bugündür korkunç uykularımız🥹 15. aya kadar her gece kalkıp sabaha kadar oturuyordu bir uyku düzenimiz kalmamıştı çünkü kaçta yattığı belli değil kaçta kalktığı belli değildi gece yatmadığı için gündüz geç kalkıyorduk vs. Memede uyutuyordum. Ta ki iki hafta öncesine dek. Uyku eğitimi kitabı aldım. Akşam saat 7:30 deyince yatağa gidiyorum masalı Oynaşmasıydı derken 8:30’a varmadan saat uyuya kalıyordu ve artık emzirerek uyutmayı bıraktım. Nitekim kendisi inanılmaz uyum sağladı ve beni hiç yormadı hatta çok şaşkınız çünkü nasıl uyudu nasıl bu kadar erkenden uyuyup sabah saat 7:30’a kadar uyur derken krallık iki gün sürdü😂 Şimdi her gün saat gece 23:30 da uyanıp saat 2 ye dek Yatağının içinde fikir fikir gayet keyfi yerinde takılıyor. Önceden kalkıp oyun oynayan kızım şu anda yatağından bile kalkmıyor dümdüz duvara bakıyor hatta bazen uyuma numarası yapıyor bana bu şekilde geçiyor sonrasında da saati dolunca hep aynı saatte geri uyuyor artık delirmek üzereyim. Memede uyutmayı bırakıp piş pişe geçtim. Bir de poposunu pişliyorum. Artık o kadar pismişim ki sağ kolum çok şiş ve ağrıyor şu anda lütfen bana yardım edin ya delirmek üzereyim neden böyle anlamış değilim gündüz uykusu da çok güzel rutinde ve düzenli bir şekilde gündüz uykusuna uyur. Onuda 11.30 da yatağangeçiyoruz 12:15 gibi uyumuş oluyor.
Tek uykudayız 2 2.5 saat uyuyor. 🙏