Oturana kadar neredeyse kucakta durmak istiyorlar sürekli ağlıyorlar. Oturduktan sonra emeklemeye başlayınca Bu sefer de bacağa yapışıyorlar. Ne iş yapabiliyorsun ne bir şey. Bir de kışın ortası dışarıda çıkaramıyorsun dışarısı kar kış kıyamet. Şu an bebeğim 12 aylık olmak üzere 1 yaşına girecek yani. Bu zamana kadar hiç ekran göstermemiştim. Ta ki son bir haftaya kadar kar da yağınca dışarıda çıkaramayınca evde de çok sıkılıyor çünkü sadece beni görüyor. Bir şeyler yaptırmaya çalışıyorum önüne vermediğim şey kalmadı tencere kapak,vb. Artık günde yarım saat açıyorum maalesef. Çünkü o da sıkılıyor beni de sıkıyor gidecek bir yerimiz de yok ailemizden uzakta yaşıyoruz. Hiç istemezdim böyle olsun ama gerçekten yapacak bir şey bırakmıyorlar bazen şartlar el vermiyor