Helincik bana hediyelik dağıtmak saçma geliyor, onlar bana hesiye getirsin 😂 ben kendi çapımda süsleme yaptım birde sepetin içine lolly şeker yaptık eşimle, bikaçta farklı şekilde şeker koyduk. Hediye parasıylada yenidoğan çekimi yaptırmıştım 😊 şekeleride aç gözlü en nefret ettiğim akrabası doldurdu götürdü, iyiki hediyelik yaptırmadım demiştim o an bidaha 😂