gayeakdag çok küçük bebeğiniz ek gıda alsa tamamda şuan yoğun bir beslenme temposunda benim bebeğim 9,5 aylık olacak ben bile tutmayı düşünmüyorum çünkü diş döneminde bişey yemiyor sadece anne sütü alıyor ve ben bile bile günaha girmek istemiyorum yani tutarsam bence sevabından çok günah olur gibi geliyor çünkü sütüm su içtikçe çoğalıyor