dudu1 Her gece aynı saatte tekrarlıyor ve sakinleştiremiyorum diyorsunuz, kolik ağlaması bu. Kesin bir çözümü yok, zamanı gelince bitecek. Her bebekte bitiş zamanı farklı oluyor. Ağlama krizinin bitme saati gelene kadar katılarak ağlama seviyesine gelmemesi için beyaz gürültü açabilirsiniz. Ben oğlumu kucağıma alıp pilates topunda zıplıyordum ağlamasını kesiyor bir süreliğine. Bir de ayaktayken kucağıma alıp hafifçe çöküp kalkıyordum, o da etkili oluyordu. Onun dışında doktor tavsiyesiyle düzenli olarak gaz damlası kullandım ve gaz masajı yaptım.