ktaltuntas Kızlar 1 haftalık bebeğim gündüz emip uyuyor , gece olunca memeden ayrılınca çığlık çığlık ağlıyor , bende emzik vererek uykuya dalmasını sağlıyorum sizce bu durum normal mi ?
Karmom ktaltuntas normal tabi kii daha sizden ayrıldığının farkında bile değil, en güvenli bulduğu yer meme.
askbebegimmbenim ktaltuntas bol bol emzir canım normal daha çok küçük zaten 2 saatte 1 emmesi lazım şuan onun bazı bebekler memede daha huzurlu güvende hissediyor kendini temas etmek için
hellololo ktaltuntas merhabalar şu an ben de aynı durumu yaşıyoru sabaha kadsr uykusuz kalıyorum neredeyse büyüdükçe bu özelliği değişti mi acaba bebeğinizin emzik kullanmak da istemiyorum ama çok yoruluyorum
Gulendamybsn ktaltuntas çook normal bolca emzir doysun iyice sonra emziğini ver bu süreç normal bi süreç rahat ol
emirbcrkl meme de kendini güvende hissediyor çok normal hala anne karnında sanıyor kendini kalp atışını duymak onu rahatlatıyor kokunu arıyor hep offf Öyle özledim ki kucağıma sığdığı o günleri çok arayacaksın sonradan bol bol sev sarıl öp kokla en çok sana ihtiyacı var annesi 🥹🥹🥹
buaklinerdenaldinnerden hellololo büyüdükçe azalıcak canım merak etme bol bol emsin benim kızım şimdi 10 aylık 1 kere falan emiyo geceleri 😊 bi kaç aydır öyle şimdi yeni doğduğu için senin vücudundan ayrıldığının farkında değil bu yüzden kokunu ister seni ister 😊 emzikle destekleyebilirsin sorun olmaz ama sarılık olmasın dikkat et karnı iyice tok olduğuna emin ol öyle ver emzik sende dinlenmiş olursun
hellololo buaklinerdenaldinnerden çok teşekkür ederim bazen insan kendini yetersiz hissediyor iyi şeyler duymak bana da iyi geldi :)
buaklinerdenaldinnerden cansusrgl hayır hiç mama vermedim şuan günde sanırım 4 veya 5 kere emiyo hiç saymadım canım ama yemekte yediği için az emiyo
cansusrgl buaklinerdenaldinnerden benimkide hem mama hem meme gidiyorduk şimdi ek gıdaya başlayınca hiç emmemeye başladı ağlıyor emzirmeye çalışırken nasıl aşacağız bakalım
buaklinerdenaldinnerden cansusrgl biz ne yaparsak yapalım bebişler hep istediklerini yapıyor hayırlısı olsun