Merhaba hanımlar, bebeğim 6 aylık. Pazartesi hafif başlayan ama sonra bu sabaha karşı iyice artan öksürük yaşıyoruz. Ateşi de zaman zaman çıkıp iniyor. Doktorumuz günde 2 defa 2,5 ml dolven verebilirsin dedi. İlk verdiğimizde gayet iyidi 8 saat sonra verdiğimizde çok etki etmedi gibi çünkü ateşi bir türlü düşmedi. 4 saat sonra Calpol verip, ılık duş aldırdık. Şimdi hırıltısı çok fazla ve uyumakta zorlanıyor. Ayrıca b-good nebulizatör ile 3 defa uykusunda serum fizyolojik ile soğuk buhar verdik. Başka ne yapmalıyım rahatlayabilmesi için? Hırıltı hala devam ediyor, öksürük ise azaldı ama ateşi de yükselip düşüyor. Aranızda yaşadığımı yaşayan var mı?