İncede olsa bişey giydirmende fayda var. Çünkü uyurken üşür hareketsiz olduğu için. Yada üzerini açmıyorsa baddaniyesi üzerinde olsun hep. Üzerini giydirip çorabının altına biraz limon sık öyle yatsın ateşini gece dengeler. Bizde şuanda aynı şeyleri yaşıyoruz yinede üşütmemeye çalışıyorum özellikle uykuda