onay02 Kızlar aranızda var mı göğüs küçültme ameliyatı olan? Kürek kemiğinden göğüs ucuna kadar ölçünce 29cm den üstünü devlet karşılıyormuş sanırım, benim ki 40cm 🥲
Busragoksu onay02 bende istiyorum ama korkuyorum doğumdan sonra çok büyüdü sirtim omuzlarim çok ağrıyor bu yüzden
kumsalinannesii onay02 bende çok istiyorum ameliyatı malesef baya büyük göğüslere sahibim evlenmeden önce bile düşünüyordum ama o zamanlar yine fena değildi emzirmeden sonra daha da büyüdü ve çok sarktılar kararlıyım emzirme dönemi bitince hemen küçültmek istiyorum
sarapchanel onay02 fiyatları nasıl acaba devlette şart var mı? Bazıları küçültmeye gerek yok deyip gönderebiliyormuş
onay02 Busragoksu Ben Lise yıllarından beri büyük göğüslü biriydim şimdi emzirme hamilelik derken daha da büyüdü ve artık hiç mutlu değilim ne giysem göğüsten dar oluyor güzel dantelli sütyenler giyemiyorum en önemlisi de belim boynum feci ağrıyor o yüzden artık kurtulmak istiyorum emzirmeyi de bıraktım. Korkuyu da bıraktım bi kenara kurtulayım yeter yanii 🙂↔️
onay02 kumsalinannesii Ben emzireyi bıraktım bebeğim zaten çok emmiyordu 4-5 ay bekleyip gidicem bende kararlıyım kafama koydum
linababyy Bu durumdan bende muzdaribim bende istiyorum okadar sarktı ki göğüslerim pijamamın içine sokucam az kaldı
onay02 sarapchanel Valla hiç bilmiyorum araştırıyorum şuan sanırım büyüklüğe göre fiyat veriyorlarmış benimkine gerek yok demezler sanmıyorum 😄