Kızlar kardeşimin eşi vajinal doğum yaptı yirmi gün önce. Birkaç gün önce de bulunduğumuz ilçedeki doktor dikişler açıldı yeniden dikmemiz lazım demiş o dikişleri almış iki gün sonra tekrardan kendisi dikmiş. Kız diyorki acıdan duramıyorum şehirde de yaşamıyoruz yarın hemen şehir hastanesine git dedim. Bana sadece dikişin olduğu kısmı atmış yamuk yumuk rastgele dikilmiş gibi bir de bir yerinde açıklık var dikilmesi gereken yer dikilmemiş boşluk bırakmış ürperdim resmen. Kız diyorki psikolojim bozuldu. Şimdi o dikiş nolacak hiç böyle bir şey yaşayan var mı heralde bende olsa keserdim ipleri