Kızlar 7 aylık olacağız bir iki gün sonra hep bir ağlama hali mızmızlık zaten dişi geliyor o var ama ilk dişte gündüz uykusu yapardı yine bunda o da yok. Şimdi sorun diş mi yoksa 2 uykuya mı geçmek istiyor nasıl anlayacağım. Ya da 7. Ayda atak mı var çünkü gece uykuları da berbat oldu daha da kötüleşti. 8 de uykuya geçerdi sürekli kalkardı ama yatış saati 8 di şimdi direniyor çok 10-11 e kadar durmak istiyor zorla uyutuyorum. Uyku maması denedim fayda etmedi. Neler oluyor anlayamıyorum. Burda annelerden okumuştum 2 uykuya geçmek istediğini anlarsınız diye ama ben anlayamıyorum işte. Birkaç gündür o kadar kötüyüz ki hep ağlıyor hep ağlıyor ailemi yanıma çağırdım tek başıma halledemedim. 4. Ay atağı böyle kötü değildi. Bir de şunu fark ettim her ay başında çok kötü geçen günler oluyor 5. Aya girişte huyu değişti 6. Aya girişte huyu değişti şimdi 7. Aya giriyoruz acaba bu da mı aynı yaa ne oluyor kafayı yicem