İyi geceler 13 gün önce dogum yaptım. İlk günler gögüs agrısı şikayetiyle zaten sütüm var rahatlıgı ile yememe içmeme dikkat etmiyordum. Açıkçası kilo vermekte istiyorum diye ekstra bişey yememeye çalıştım. Ama son 2 gündür agrılarım azaldı şişlik falanda yok. Emziriyorum fakat kızım bazen çok sık emmek istediğinde sütüm yok gibi hissediyorum. sağmayı da bıraktım agrılarım dinsin artık diye. Önceden sagdıklarımla ya da mamayla destek veriyorum günde 1 ya da 2 kez. Özellikle gece boyu sık emzirdiğim için sabah mesela kızım uzun saatler uyumuyor🤦🏻♀️ geç kahvaltı yapıyorum o uyumadıgı için bişey yiyemiyorum pek. Sağmaya da korkuyorum sanki çok az çıkacak gibi kafaya taktım neler önerirsiniz ?