traum86 bende anne sütü veriyorum, mama da verdim acaba aç kalıyor ondan mı uyumuyor diye. Bence artık büyüdükleri için süt ya da mama tutmuyor. Ek gıdaya geçince saat başı kalkmaları azaldı. Örneğin akşam çorbasına ekmek ufalayıp yatırdığımda en az 4-5 saat uyanmıyor ama gece emmek için kalkıyor hep. Bence bu durum en az 1 yaşına kadar azalmayacak gibi duruyor. Ben artık barıştım bu durumla ya başa çıkamıyorum başka türlü. 1 saat önce uyanıp emince bazen babası ben sallayayım emzirme diyor ve babası kucağına alınca anni diye sesler çıkarıyor ağlayarak. Bize ihtiyaçları git gide azalacak bazen çok zor oluyor zombi gibi kalkıyorum ama geçecek biliyorum.