Kızlar merhaba. 5 şubatta regli oldum. Bugün programa göre yumurtlama günüm. Daha reglime var yani. Fakat kahverengi çamurumsu bir lekelenme ve kan da gördüm ufak ufak. Birkaç gündür sivilcelendim tatlı canım istiyorfu falan yani şişim. Herşey regli öncesi belirtileriydi öyle sötliyim ama daha reglime neredeyse 2 hafta var. Bu durumu yaşayan var mı. Düzenli regli oluyorum.en sonda dediğim giibi 5 şubatta oldım. Daha. 🤦🏼♀️