Nurci Herkese iyi geceler Oğlum 34+5 de doğdu şuanda 7 ay 2 günlük düzeltilmiş 5 buçuk oluyor mama sandalyesinde dik oturuyor koltukta yasladığımda oturuyor ama yere koyduğumda desteksiz oturamıyor dönme hareketi var ama emekleme pozisyonuna gelmiyor çevrede görüyorum emeklemeye başlayan oturma çocuklar var acaba onlar mı erken yapıyor bunları yoksa benimki prematüre olduğu için mi geriden geliyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi
babymamma Nurci her bebeğim gelişimi farklıdır prematüre olsun olmasın benimki 7. Ayda dönmeye başlar başkasınınki 10. Ayda dönmeye başlar vs bunlara takılmayın ama yinede prematüre olduğu için biraz süre tanıyın bende 33 de doğurdum bende 1 ay geriden takip ederdim doktorunuz fiziksel olarak bi terslik olduğunu söylemediği sürece takılmayın böyle şeylere kimi çocuk yaşında yürür kimi çocuk 15-16. Ayında yürür örneğin yani zaman verin biraz
Mammamiaa_ Nurci 33+4 te doğdu oğlum. Desteksiz oturma tam 9 ayı buldu dönme 4. Ayda Diş 9,5 Tutunup kalkma 10 Emekleme 10,5 gibi Yürüme 14 Ama konuşma olarak ilerideydi hep çokta kitap okurdum tv falan asla olmadı.
cnslsfr Nurci daha çok erken içiniz rahat olsun kısa sürede kendi oturmaya başlayacaktır. ayrıca her bebek emeklemez, emeklemek bir gelişim basamağı değildir bunu unutmayın.
Nurci babymamma evet tabi öyle hatta büyük oğlumun küçüklük videolarına bakıyorum 7 aydan sonra emekleme moduna girmiş ama yine de çok kafaya takıyorum gelişim geriliği falan olur diye
babymamma Nurci dediğim gibi doktorunuz aksini söylemedikçe düşünmryin böyle şeyler anneyiz hepimiz takılıyoruz bazı şeylere ama belkide biz çağırıyoruz kötüyü hep öyle düşünmüşümdür sizde iyi şeyler düşünün elbet yapacaktır bebişiniz bu ay olmasa öbür ay içnizi ferah tutun
faziletthr Nurci iyi geceler 🌙 oğlum 7ay 9günlük. Oturuyor bi süre sonra yoruluyor 🥹 yatarken yan dönüyor ama tam dönmüyor. Bnce her bebek kendine has… bnce bnmki üşeniyor kendini yormuyor (bana çekmiş)
ahsenikonunannesi Kızım 7 ay düzeltilmiş 6 aylık desteksiz oturmaya yeni yeni geçtik arada devriliyor fakat hem desteksiz oturma hem de emekleme çalışmaları yapıyoruz bir aya kalmaz tamamen desteksiz oturur diye düşünüyorum. Ayrıca her iki tarafa da çok rahat dönüyor 4.5 aylıktan bu yana. Ger bebeğin gelişimi kendine özgüdür çokta dert etmeyin derim