Merhabalar. Bu yakınlarda sezaryen olduğum için günde 2 kez antibiyotik, bagırsaklarım rahatsız diye günlerdir spazm çözücü ilaç içiyorum ve ağrılarım var diye ağrı kesici ve arada kalçadan dikloron vurduruyorum. Zaten sütüm de fazla gelmediği için mama destekli gidiyorum suanlık ama sütü sınırlı olarak veriyorum korkuyorum o kadar ilaç kullandığım için. Doktorum üstünkörü emzir bişe olmaz dedi ama içim rahat etmiyor.İlaçları içtikten sonra ilk sütü sağıp döküyorum evham edip. Günde 3-4 kez süt verebiliyorum