Biz dün bexero olduk 2837 lira ödedik aşıya ama nimenrix e göre ağır bi aşı dün akşam çocuğum hiç uyumadı ateşi hep 37.5 38 arasıydı dönüşümlü 4 saatte bir calpol dolven verdim hep ağladı aşı yeri kızardı inşallah yarına bu etkiler azalır şimdi ayağımda sallıyorum inşallah siz aynılarını yaşamazsınız