Benim doğduğundan beri asla emmedi herrr yolu denedim sağım yaparak besliyordum 2 buçuk ayın ardından emmeye başladı umudunuzu hiç kesmeyin kendinize dert etmeyin ben çok bunalıma girmiştim herkes birşey söylediği için, herşeyin bir vakti zamanı varmış demek ki❤️