ikrabeliz Hanımlar merhaba bebeğim 2 ay 15 günlük kolik bir bebek o yüzden yediklerime dikkat ediyorum ama bu ne zamana kadar devam etmeli siz ne zamandan itibaren herşeyi yemeye başladınız?
aysgll1 ikrabeliz 2 ay 12 günlüğüz gaz sancılarımız aşırı fazla. Dikkat etsem de etmesem de aynı şekilde gazlı bir bebek olduğu için yediğim her şeye kimyon atıyorum. Rezene kimyon çayı içiyorum. Bir de relactaz damla kullanıyoruz
Balevlatsahibi ikrabeliz üç üç buçuk ay civarı ancak rahatlamıştım kimyon çayı içiyordum bebeğim içinde gaz damlası kullanıyordum aynı zamanda gaz masajları oneriririm onunda baya faydası oluyor bebek de rahatlamış oluyor
ikrabeliz aysgll1 Balevlatsahibi pinartmd Damla bizde kullandık ama kanıtlanmış bir etkisi yok maalesef. Gazlı olsa da herşeyi yiyemedim dikkat edince bir nebze de olsa farkediyor ama ne zamana kadar böyle devam etmeliyim onu bilemiyorum. İlk aylarda bende ne varsa yedim bu seferde ıkınmaktan ağlamaktan yerinde duramıyordu
pinartmd 3 aylikken kolik durumumuz bi anda bitti 4 aylıkken herseyi yemeye basladim bu seferde sut alerjimiz cikti..
annelendik yediklerimi hiç dikkar etmedim. yaklaşık 2. haftadan beri maflor damla kullanıyorum. 2 aydan beri gaz sorunu baya azaldı. bi de bacaklarını hareket ettiriyor ya bence onun da etkisi çok. piyano halısı çok iyi bu konudq