aden_26
Çok yorgunum😶 zaten uyumayan ve emmeyen bir bebek iyice bu ay bizi mahfedecek gibi görünüyor sürekli ağlama sürekli kucakta durma kucaktaykende ağlıyor sallıyorum her türlü yolu deniyorum max 15 dakika uyuyor geceleri max 2 saat banyo yaptırıyorum mayışsın diye bana mısın demiyor 🥹 havalarda soğudu yoksa her gün dışarı çıkarmak istiyorum en azından dışarıda uyusun diye 4 aylığız tam 👶🏻