Merhaba anneler bebeğim 14 aylık ve bana aşırı bağımlı yani bensiz bir dakika bile durmuyor ne anneanne ne baba nede başka birisi tuvalete gittiğimde bile ağlıyor sarılıyor hiç bir yere gidemiyorum markete bile gidemiyorum çığlık kıyamet kopartıyor birde bu aralar çok korkuyor yüksek sesten yabancı birinden kork diyip bana sarılıyor bir yerde yanlış mı yaptım bilmiyorum pedagog a falan danışmama gerek var mı sizce ben biraz takıntılıyım 🥺