gamze9110 Kızlar bebeğim 20 aylık pedia-d diye bi d vitamini kullanuyo. Doktor ac karnına sabahları 5 danla diye yazmıs. Fakat herkes tok karına kullanılrı diyo. Varmı içinizde bu d vitaminini kullanan?
Bebegimm1 gamze9110 sabah karnı tokken veriyorum d vitamini aç tok fark etmiyor ama tok kullanıyorum 3damla size neden 5 dedi normalde 3 veriliyo
gizemmumayy Sabah ilk emzirmeden sonra veriyorum genelde tok oluyor. Biz de 3 damla kullanıyoruz bebeğim 6 aylık
ayseeminel Selam.. benim kızım 3 aylık pedia d günlük 1 damla veriyordum dr öyle sööylemişti fakat doğduğu günden beri uyku sorunumuz var acaba damla az geliyor olabilir mi?