sule_barlas Zeynolii ben ev aldım Kimlik önlü arkalı satan ve alanın Evin raiş değeri ve eve sigorta yaptırdık öyle alabildik
mmmercimekkk Zeynolii 3 hafta oldu sıfır ev aldım ama iskan henüz çıkmadı aracı biri vardı mütahitle tapuya gittik kimlik istediler sadece evin değerine göre fiyat çıkıyor 55 bin ödedik başka bir masraf olmadı
sule_barlas Zeynolii aynen randevu ile teşekkürler 2 bin TL tutu fazlasını yazdım nolur nolmaz diye belediyeye gidip raiş bedelini öğrenip çıktısı alınacak sigorta şirketinde sigortalancak randevu alınıp tapuya gidilecek