gizemarasali ben çalışma konusuna şöyle bakıyorum. Bazı insanlar tam anlamıyla kalıcı bir işe mesleğe sahip değildir, çıktığında yeniden bir işe başlama süreci daha zor olacağı için o kişiler eğer mecbursa işe dönmeli. Ama sizin gibi meslek sahibi olan insanların bu konuda şansı daha yüksek. Siz 2 yıl çalışmasanızda mesleğinizde geri düşmezsiniz, özel ders verirsiniz, yeniden iş bulursunuz. Eğer ara vermek maddi anlamda çok büyük bir kayıba sebep olmuyorsa bence gerek yok. Ama çalışmak sadece maddi değil psikolojikte bir ihtiyaç. O yüzden bence süre daha uzun. Akışa bırakın. Tadını çıkarın. Vakti gelince düşünürsünüz 🌸