Kızlar bebeğim 20 aylıık atopik dermatit. Alerjisii vardı yumurta ve fındığa. Vucudundaki atopiklik azaldı alerjisiide gecti. Fakat ağız kenarında inanılmaz derecede kırmızılık oldı. Doktor egzama dedi kortizonlu ilaç verdi gecmedi baska doktora gittim bi ton para nemlendiriceler yine kortizonlu krem derken bu sitede arastırrken bütün kremleri denedim hiç bi işe yaramadı. İpek hanımın çiftliği diye bi yer okudum. Egzama kremi varmıs. Sipariş verdım ve uc kullanımda gecti. İnanamadım. Kortizon yok tamamen bitkisel. Gectiğinde nemlendiriciyle devam etttm yine ve ataklar oluyo kızarmaya basladıgı anda azıcık sürüyorum kayboluyo. Biz şifa bulduk sizlerde faydalanın diye yazmak istedim❤️