Daha 15 günlük bir kaç gün oldu yoğum bakımdan çıkalı kızım her beslnme sonrası hemen kakasını yapıyor az veya çok
Ama mutlaka gazlı oldu için gaz çıkartirken yapıyor
Bende doktor gittim normal dedi
Sonra pişik oldu mukuslu kakası vardı ve çok sulu değil ama çok da katı değil yumuşak
Pişik oldu derken
Bugün kakasin içinde kan lekeleri var
Yoğun değil ama
İçten geliyor gibi mukuslu kan gibi
Sümüksu
Hemen doktora mesaj attım
Okumuş geçmiş birde bir kaç gün önce her beslnme sonrası kusuyordu onun için gittim
Doktor bana diyor herşey normal panik yapıyorsun normal dedi eve geldim bugün de böyle
Kliniği 19.00 kadar açık birde önemliyse kaka kan tahlili verelim dedim adam okumuş geçmiş
Devlet hastanesinde önerilen bir doktor vardı
Ona yazdım durumu anlattım bu hafta yokmuş
Pazartesi günü varmış
Bende diyorum acile kaka örneği versem
Olur mu sizce korkmalimiyim
Ama doktor önemli olsa der acile git pazartesi görüşelim demez
Demi çok endişeleniyorum