Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim var 2 aylıkken yanaklarında sert kabuksu kızarıklar oluşmaya başladı doktora gittik ne olduğunu tam olarak anlamadı ve locoderm diye bi merhem verdi bu kremi kullanınca hemen geçiriyo ama sürmediğimiz zaman yine kızarıklıklar çıkmaya devam ediyor üstelik önceden sadece yanaklarında çıkıyordu artık kollarında ve bacaklarında da çıkmaya başladı neden olduğunu bir türlü anlamadık bu durumu yaşayanlar var mı acaba