Merhaba bebeğim 4 ay 25 günlük uzun zamandır gaz problemimiz yoktu üç günden beri hiçbir şekilde susturamadım saatlerce ağladı en son çareyi acile gitmekte buldum röntgen çekildi karnının gaz ve kaka dolu olduğu söylendi lavman verdiler yaptım fitil de verdiler kakasını yapıyor gaz da çıkarıyor ama yeterli gelmiyor sanırım başına gelen var mı ??