leylaaksuu kızlar oğlum 2 aylık 1.5 gibi uyuyodu sabitti uykusu 3 gün önce 3 tane aşı oldu 3 gecedir gece 3.5 4 e kadar sadece ağlıyo hiç böyle yapmazdı evde gezdirirsem susuyo biraz oturduğum an nefessiz kalır gibi ağlıyo neden olabilir
2cocukluana_ leylaaksuu aşı huzursuzluk yapmıştır ağrısı oluyordur ateşlenmesin kontrol edin geçmiş olsun
The_paues leylaaksuu aşı yerleri ağrıyor olabilir yada gaz sancısı vardır o dönemlerde bi düzenleri olmuyor maalesef
leylaaksuu 2cocukluana_ ilk gün ateşlendi sonra ateşlenmedi bidaha takip ediyorum aşı yerleri de iyi bişey yok
leylaaksuu suheyla92 ateşlenince verdim ama ateşi yokken de verebilir miyim bir de banyo yapmadığu için huysuzlanıuo olabilir mi acaba
2cocukluana_ leylaaksuu ağrısı vardır surekli ıkıldanıyorsa ateş yokken de verebilirsiniz ağrı kesici
suheyla92 leylaaksuu banyoyla alakasi yok atesi beklemenize gerek yok bebek huzursuzsa agrisi varsa verin bekletmeden rahatlasin bebis
leylaaksuu The_paues aşıdan dolayı banyo yasaktı banyo yapmadığı için ağlıyomış galiba dün akşam yıkadım mışıl mışıl uyudu 🥲