Komşuya falan gittiğimde kardeşini ısırma vs yaptığı için çocuğun üstüne gidiyorlar. Ben sakin oluyorum kızım bir şey yaptığında yanaştığında sakinken öper onu anladım. Sinirliyken vs yapıyor mesela bugün hep ilgilendim hiçbir şey yapmadı. Kızım orda kardeş dışında bir şey yapınca kızıyorlar. Mesela anne sanane falan dedi kızım ordan biri atladı çabuk annenden özür dile dedi. Bu davranış ne kadar doğru? Çocuğuma saçma sebepten kızmak istemiyorum. Pazartesi günü oyun terapisti götürücem. 2.5 yaş sendromunda aşırı aşırı hareketlilik oluyor mu? Kızımı kötülemek için yazmıyorum bunu da belirteyim. Sadece şunu sormak istiyorum. Çocuk bir şey yapınca herkes içinde azarlanılıp,Kızılır mi?