Bebeğim 8 haftalık tırnakları kenardan kalkıyordu, kalkan kısımdan elimde ilerletip alıyordum tırnaklarını el işaret parmağı kanamış nokta kadar bir kanama gelmişti tırnağın köşesi fazla derinden ayrılmış 3 gündür şiş ve kızarık acaba ne yapsam geçer dolama mı oldu daha önce başına gelen var mı ? Parmağının kızarık kısmı sıcak ve renk olarak kalp atımı gibi kırmızı beyaz oluyor zonkluyor gibi