pprensesannesii Kızlar nasipse kızım 15 martta 2 yaşına giricek. Bende ramazan olduğu için ekstra zorlanmamak için yarın emzirmeyi sonlandırıcam Allah izin verirse. Duygusal anlamda çok değişik hissediyorum. Varmı moral verebilicek birileri😔
Esmiraes pprensesannesii bende şurada uerimi alayım bir iki aya bende sonlandırıcam nasıl yapıcamm şimdiden kara kara düşünüyorum:)
pprensesannesii Esmiraes ebrudefne06 aktardan sabır taşı aldım bugün ikinci günüm dün sabahtan başladım şuanlık iyi gidiyo çok şükür çok zorlamadı yavrm kızım aşırı düşkündü memeye resmen geceleri hep memedeydi gece biraz zorladı sadece makarna istedi ne alaka anlamadm ama uykusu bölünmesin diye ayağımda sallayıp uyuttm geri