etuerk esra101010 akşam 7 de uyur sabah 5 te uyanır yanına yatarsam yarım saat döner uyur 7 7.5 uyanır ama bu sıralar gece yarısı uyanıyor 2 saat uyumuyor yanına yatıyorum dönüp duruyor ağlama yok uykuda yok 18. Ay atağı diye düşünüyorum
isufumveben esra101010 hasta olmadığı zamanlar iyiydi deliksiz uyurdu bu aralar gece uyanıyor geri uyuyamıyo dalamayınca kalkıyo su içiyo böyle kısır bi döngüye giriyor. Gece uyuyamadığı için de gündüz bazen 2 saatten fazla uyuyor
isufumveben isufumveben bir de 2 haftadır çığlık atmaya başladı boğazı patlayacak gibi bağırıyor kulaklarım çınlıyor bi yerden sonra sabrım tükeniyor sus diye kızıyorum inşallah çabuk geçer bu huyu
esra101010 isufumveben ya bizdede sinirlenmeler ağlayarak her şeyi yaptırmak istemesi falan başladı ya
Husnur isufumveben ayy bizimkide aynı aşırı çığlık atıyor normal konuşurken bile mesela amcasını çağıracak amcaaaa diye dedesini çağıracak dedeeeee diye resmen çığlık çığlığa ben sadece bizde var sanıyordum 😂
isufumveben barbiee_ ben de. Sakin kalayım geçer unutur diyorum ama giderek artıyor nasıl önünü alacağız bilmiyorum
isufumveben Husnur bizimki sevinç için de değil ağlamak yerine direk çığlık atıyor gece falan da yapıyor aklım çıkıyor