tospikannesi_ aynen öyle durum çok kötü. Ben bu kadına çalış diyemiyorum emek verecek kalacak diye. Bunları bilerek çalışsın en azından. Ben de adalet bakanlığı gardiyanlik alımı falan bekliyorum ama yok normalde GSB, adalet bakanlığı bu aylarda alım açıyorlardi. Lakin acmiyorlar sınav olali kaç ay olmuş acmadilar. En geç Mart’ta açılması lazım. Yoksa onlardan da umudum kalmayacak maalesef. Allah yardımcimiz olsun