Tugbalkn ben 3 aylığa kadar owli kundak kullanıyordum ama ellerini keşfettiğinden beri elini emmek için cebelleşiyor ve kundağın fermuarından çıkarıyordu, onu bıraktım canım acımasın diye, 1 aydır yarım kundak yapıyorum bazen ama dönmeye başladığında kundağın sakıncalı olduğu söyleniyor boğulma riski olduğu için.