cnruya Kızlar oğlum 8bucuk aylık 3-4gundur iştahı hiç yok mama icmiyor doktora götürdüm gripti geçti biseyi kalmadı ama iştahi yok sürekli mızmız elleri hep ağzında napcagimi şaşırdım dis belirtisi mi
cnruya Femme1 hep ağzında bütün oyuncakları ağzına sokuyor mızmız sürekli böyle değildi yani huyu değişti gece 4te uyudu ilk kez
glz2 cnruya bugün akşam yemeğini biraz yedi kahvaltı tabağı öyle kaldı yemedi en fazla 4-5 kaşık yiyor ama memeden inmek istemiyor acıkınca uyumak isteyince