yaren1106 Saçım koyu kahve siyaha yakın beyaz çıktığı için boyamak istiyorum boya aldım siyah ve koyu kahve çevremdekiler cok koyu olur dedi sizce nasıl olur rengi ya fikir verin
[silindi] yaren1106 ben kumralım ama koyu kahve boyuyorum evet siyaha yakın oluyor çok koyu bir kahve. Zaten sizinde öyleymiş ne olacak ki
SuMisalii yaren1106 daha önce boyadım geri dönmesi zor bir renk oluyor ama koyu renk seviyorsa nız yakışır diye düşünüyorum.
[silindi] yaren1106 o zaman hiçbir şey olmaz benim saçım açık kahve. Bu rengi çok seviyorum boyayın bence :)
gencannee1 Daha sonra açma işlemi yaptırmak istemezseniz sorun olmaz bence. Evet siyaha yakın çok koyu oluyor ama sizin kendi saçınızda öyleyse sırıtmaz zaten ben de boyadım açtırmaya uğraşıyorum suan olmuyor 😀